pris
Fra : Lykke

Dato : 27-02-03 11:48

er der nogen der kan fortælle mig, hvilken priser der ligger på
at få slået sit græs? - af momsreg. firma.
med og uden kantklipning.
ligeledes mangler jeg en pris for, at få købt alm. proviant ind og bragt
varene ud?

Lykke

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-02-03 22:02

On Thu, 27 Feb 2003 11:47:39 +0100, "Lykke" <rodin@nyka.dk> wrote:

>er der nogen der kan fortælle mig, hvilken priser der ligger på
>at få slået sit græs? - af momsreg. firma.
>med og uden kantklipning.

Her i nordjylland kan det gøres for 250 - 300 kr/time, muligvis lidt
billigere. Er det derimod på sjælland, så er prisen uden tvivl højere.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Willy Gates

Dato : 28-02-03 00:57

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jvus5v815p78a71cfckiu785o0utfe6u60@4ax.com...

> Her i nordjylland kan det gøres for 250 - 300 kr/time, muligvis lidt
> billigere. Er det derimod på sjælland, så er prisen uden tvivl højere.

Det kan NEMT fås til samme pris på sjælland. Hjemmeservice skal ikke engang
have så meget, vist kun 230.00 PÅ SJÆLLAND. Prisen er selvfølgelig + moms.

WG

Fra : Schubert

Dato : 28-02-03 09:46

"Lykke" <rodin@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med og uden kantklipning.
> ligeledes mangler jeg en pris for, at få købt alm. proviant ind og bragt

Hvor i landet befinder du dig, jeg har muligvis et godt tilbud til dig

Schubert

Fra : Lykke

Dato : 02-03-03 11:54

tak for tilbudet om et tilbud,
men jeg står og skal til at udbyde selv. jeg aner bare ikke hvilke
prisklasse
disse ydelser ligger i.
jeg bor i odsherred og vil starte virksomhed, med speciele i sommerhuse, men
på sigt med hovedvægten lagt på malerarbejde, men særligt i de første år -
få at ligge en føler ud - og tilbyde en totalløsning.
undskyld, jeg kan godt se, at det kunne misforståes.
lykke