Loft propel
Fra : Per

Dato : 16-02-03 23:13

Hej !

Da jeg har fået bygget stue med loft til kip, har jeg nu bruge for en
loftpropel eller andet, til at skab cirkulation, så jeg får varmen fordelt
bedre.

Jeg har forgæves forsøgt at finde noget på nette, og de eneste jeg har set
er den gammeldags type, sort / guld.

Er der nogle der kende en god løsning, eller et sted med stort udvalg af
loftpropeller ??

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.

www.kkom.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-02-03 16:46

"Per" <info@kkom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
set
> er den gammeldags type, sort / guld.
>
> Er der nogle der kende en god løsning, eller et sted med stort udvalg

Der er nogle her:

http://www.air-flow.dk/

- Martin

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 17-02-03 19:53

Per wrote:

> [...]
> er den gammeldags type, sort / guld.
>
> Er der nogle der kende en god løsning, eller et sted med stort udvalg af

Det rigtige var en slange som pustede luften fra spidsen op under vinduet.