Krydsfiner plader på over 122 cm i bredden~
Fra : Lennart

Dato : 16-02-03 18:20

Kan sådanne fås og hvor henne? Der er tale om tykkelse ml. 5-12 mm

MVH
Lennart

Fra : Jan Nissen

Dato : 16-02-03 21:55

On Sun, 16 Feb 2003 18:19:56 +0100, "Lennart" <nonono@nopsam.dk.dk>
wrote:

>Kan sådanne fås og hvor henne? Der er tale om tykkelse ml. 5-12 mm

Aalborg Træ & Finer har nogle der er 150 cm bred

http://www.atf.dk/asp/showFrame.asp?catID=3&menuID=15&parentID=3&news=1

Mvh Jan

Fra : Lars Clement

Dato : 16-02-03 22:22

Ja det kan man sagtens. Jeg bestilte en ved min lokale trælast, til at lægge
i bunden af min combicamp. Pladen havde jeg med fragtmand 3 dage efter.
størrelsen kan jeg desværre ikke huske, men den var vist henved dobbelt
normalstørrelse.

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Lennart

Dato : 16-02-03 22:41

Takker mange gange. Silvan sagde nej, men det var jo ikke rigtigt )

MVH
Lennart

Fra : Per H

Dato : 16-02-03 22:44

On Sun, 16 Feb 2003 22:40:30 +0100, "Lennart" <nonono@nopsam.dk.dk>
skrev:

>Takker mange gange. Silvan sagde nej, men det var jo ikke rigtigt )

Nejj der er sku meget der ikke er rigtigt i silvan.

Vh Per
icq 8212837

Fra : H.Johansen

Dato : 18-02-03 20:50

det er ikke noget problem.....

normalt et det dog kun støbekrydsfiner/karrosseriplader der findes i
"overstørrelser", d.v.s. dem med en "film" på begge sider.

120*250
150*300
200*400 (ikke brugt ret tit, og helvedes dyr)

M.V.H
Henrik (træmand)