Fjerne fodpaneler bag radiator
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-03 08:49

Hej,

Er der nogen som har en rigtig god ide til hvordan jeg fjerner
fodpanelerne, som sidder bag radiatorer? Alle andre steder er det jo
lige til at komme til med et brækjern...

Mvh Jan
---
JP-foto - fotografering af heste: www.jp-foto.subnet.dk

Fra : Jens U. K.

Dato : 12-02-03 11:09

<Jan Petersen> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen som har en rigtig god ide til hvordan jeg fjerner
> fodpanelerne, som sidder bag radiatorer? Alle andre steder er det jo
> lige til at komme til med et brækjern...

Hvis det bare *skal* væk, så flæk det i stykker med et stemmejern!?

/Jens Ulrik

Fra : Martin Buhelt

Dato : 12-02-03 12:09

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse
> <Jan Petersen> wrote in message

> Hvis det bare *skal* væk, så flæk det i stykker med et stemmejern!?

Et alternativ kunne være at pille radiatoren ned - det er normalt ikke så
svært.

/Martin

Fra : Jens U. K.

Dato : 12-02-03 12:18

"Martin Buhelt" <mb@nospam.dk> wrote in message
> "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse

> Et alternativ kunne være at pille radiatoren ned - det er normalt ikke

> svært.

Hvis den er *gammel* så kan det være man skal til at skifte omløberne
(#1), da de kan være svære at få til at være tætte igen når radiatoren
monteres igen.
Derudover kan det også gå hen og blive lidt småkoldt når varmen er
"afmonteret" (#2) her midt om vinteren.

#1: Jeg forudsætter at der er tale om vand- og ikke el-radiator.
#2: Alt afhængigt af hvor mange strenge og stophaner der er på anlægget.

/Jens Ulrik

Fra : Calle.

Dato : 12-02-03 16:16

Jens U. K. wrote:
> "afmonteret" (#2) her midt om vinteren.

> #2: Alt afhængigt af hvor mange strenge og stophaner der er på

Kan da bare sætte en midlertidig slutprop på det pågældende sted.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Frederiksen

Dato : 12-02-03 16:38

> Kan da bare sætte en midlertidig slutprop på det pågældende sted.

Bor han i lejlighed, så bliver det rigtigt sjovt

Mvh Maria

Fra : Calle.

Dato : 12-02-03 22:05

Frederiksen wrote:

> Bor han i lejlighed, så bliver det rigtigt sjovt

Så tror jeg heller ikke han vil begynde at rive fodpaneler ud.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-02-03 08:28

> Så tror jeg heller ikke han vil begynde at rive fodpaneler ud.

Hvorfor skulle man ikke gøre det i en ejer eller andels lejlighed ?

/A

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-03 09:17

On Wed, 12 Feb 2003 11:09:19 +0100, "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk>
wrote:

><Jan Petersen> wrote in message

>Hvis det bare *skal* væk, så flæk det i stykker med et stemmejern!?

Det skulle det, og det kom det i går aftes. Allieret med et nyt
brækjern fik det så hatten passede. Ideen med at flække det i
små-stykker var rigtig god, så tak for den.

Mvh Jan
---
JP-foto - fotografering af heste: www.jp-foto.subnet.dk

Fra : Jens U. K.

Dato : 13-02-03 11:35

> Det skulle det, og det kom det i går aftes. Allieret med et nyt
> brækjern fik det så hatten passede. Ideen med at flække det i
> små-stykker var rigtig god, så tak for den.

Demolition is my middle name

/Jens Ulrik