Vandhane til montering i væg
Fra : Morten DH

Dato : 10-02-03 21:32

Findes der sådan nogen? - kunne godt bruge en i til håndvasken i mit
badeværelse...

Gerne et par links...

Fra : Mogens

Dato : 10-02-03 22:03

On Mon, 10 Feb 2003 21:31:51 +0100, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Findes der sådan nogen? - kunne godt bruge en i til håndvasken i mit
>badeværelse... - Gerne et par links...

Hvis jeg forstår dig ret, tænker du på Vola vandhaner. Jeg har nogle
stykker af slagsen i mit hus: www.vola.dk/sw3.asp

/MK

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-02-03 22:39

> [...]
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Findes der sådan nogen? - kunne godt bruge en i til håndvasken i mit

ja - f.eks. Vola.com (arne jacobsen-design)

Fra : Per N

Dato : 11-02-03 00:50

> [...]
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Findes der sådan nogen? - kunne godt bruge en i til håndvasken i mit

http://www.billigvvs.dk/shop/
Under vandhaner > Vola
http://www.billigvvs.dk/shop/productlist.asp?Id=162

Så får du det ikke meget billigere.

Kan forøvrigt anbefale shoppen på det varmeste.
Har selv lige skiftet samtlige vandhaner i hytten
ud med grej købt der og jeg sparede sgu en
ganske pæn sum.

Mvh Per ( og nej, jeg er ikke ansat i omtalte butik )

Fra : Morten DH

Dato : 11-02-03 17:10

"Per N" <nospam@invalid.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan forøvrigt anbefale shoppen på det varmeste.
> Har selv lige skiftet samtlige vandhaner i hytten
> ud med grej købt der og jeg sparede sgu en

Puha de Vola batterier er lækre... Jeg forelskede mig lidt i de
berøringsfrie fra Oras - nogen der ved hvordan det fungerer mht varmt vand -
der går jo en rum tid i min lejlighed før vandet er varmt og man gider jo
ikke så med hånden foran sensoren hele morgenen