Pærer til julestage
Fra : Ole Jensen

Dato : 10-02-03 11:58

Hej i gruppen

Mon der skulle være et lyst hoved der ved hvor man kan købe pærer
til en julestage.
Det er de kendte stager med 7 lys. Specifikationerne er 34 V 3 W, og de
er rillede.

Jeg har søgt mange steder, men kan ikke finde dem. Er det mon kun en
sæsonvare som sælges i december når man finder stagerne frem igen?

mvh
Ole-J

Fra : Per N

Dato : 10-02-03 12:11

On Mon, 10 Feb 2003 11:58:25 +0100, Ole Jensen <o-jensen@inet.uni2.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har søgt mange steder, men kan ikke finde dem. Er det mon kun en
>sæsonvare som sælges i december når man finder stagerne frem igen?

Hej

Sidst jeg manglede pærer til en julestage fandt jeg dem i Salling's
lampe afdeling. De havde en hel skuffe fuld af forskellige små
pærer og altså også disse sjove rillede 34v pærer.
Pærerne lå ikke fremme, men ekspedienten kendte godt typen.

( Det var i Salling i Aalborg for lidt over et år siden )

mvh Per

Fra : Ole Jensen

Dato : 10-02-03 15:13

> [...]
> Pærerne lå ikke fremme, men ekspedienten kendte godt typen.
>
> ( Det var i Salling i Aalborg for lidt over et år siden )

Hej

Der var pudsigt, for min mor var i Salling i Aalborg for et par uger
siden, og de kendte ikke disse pærer. Men jeg prøver igen, og beder dem
om at kigge i den, åbenbart lidt gemte, skuffe.

Tak

mvh
Ole-J