Brusedør i glas.
Fra : Martin Christiansen

Dato : 09-02-03 23:14

I forbindelse med et nyt toilet/bad jeg er i gang med at lave på min 1. sal
påtænker jeg at montere en glasdør til bruseren, men....

Hvordan er det nu lige med en brusedør i klart glas. Er den til at holde ren
uden at man skal pudse og polere den efter hvert bad..?

Eller skal det være med "frosset" glas, for at skjule kalkpletter..?

Er der nogen der erfaring med klart glas.?

Jeg vil jo helst have klart glas, men omvendt gider jeg heller ikke skulle
rengøre det efter hvert eneste bad!

Mvh - Martin

Fra : [webwoman]

Dato : 10-02-03 07:41

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil jo helst have klart glas, men omvendt gider jeg heller ikke skulle
> rengøre det efter hvert eneste bad!

Du skal rengøre efter hver bad - eksempelvis med en gummiskraber.

Mvh. Lisbeth

Fra : HL

Dato : 10-02-03 17:39

> Hvordan er det nu lige med en brusedør i klart glas. Er den til at holde
ren
> uden at man skal pudse og polere den efter hvert bad..?

Jeg købte en brusekabine i klart glas (10.000 kr) . Den er/var rigtig flot,
men den er ikke til at holde. Jeg har prøvet alle spray og rengøringsmidler,
men intet virker 100 %.

Mit råd. Køb IKKE i rent glas med mindre at du vil rengøre den hver dag.