Selvnivellerende gulvspartelmasse?
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 06-02-03 20:29

Hej.
Hvor stort et forbrug skal man regne med pr m2.ved ca 5 mm.

Med venlig hilsen
Niels Peter Nielsen

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-02-03 21:17

On Thu, 6 Feb 2003 20:28:41 +0100, "Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk>
wrote:

>Hej.
>Hvor stort et forbrug skal man regne med pr m2.ved ca 5 mm.

Det er jo nemt!

1 liter per mm per m² altså 5 liter per m² i dette tilfælde.

--
Jens

Never trust a skinny cook.

Fra : Tikka

Dato : 06-02-03 21:27

JA hvor svært kan det være

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 06-02-03 21:57

Jeg troede at man regnede i kg pr m2.
Hvor svært kan det så være!!!!
Niels Peter

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-02-03 00:48

On Thu, 6 Feb 2003 21:57:29 +0100, "Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk>
wrote:

>Jeg troede at man regnede i kg pr m2.

Det gør man måske også.

Fortæl mig hvad en liter spartelsnask vejer, så skal jeg fortælle dig
hvor mange kilogram du skal bruge per kvardratmeter

>Hvor svært kan det så være!!!!

Husk at der ikke må være hul gennem gulvet når du hælder spartelmassen
ud, det så jeg engang på en byggeplads hvor de nær havde nivelleret
etagen nedenunder også

--
Jens

Forgive me please!!..I'm not young enough to be an EXPERT ...

Fra : Martin Christiansen

Dato : 07-02-03 01:39

"Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvor stort et forbrug skal man regne med pr m2.ved ca 5 mm.
>
> Med venlig hilsen
> Niels Peter Nielsen

Tænk sig engang...

Det første link der dukkede op på Google.dk ved at søge på
"gulvspartelmasse" kunne fortælle hvad forbruget var pr. mm. pr. m2.

Mvh - Martin

Fra : Martin Christiansen

Dato : 07-02-03 12:20

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

Ca. 1,5 kg pr. mm pr. m2.

Mvh - Martin

Fra : Calle.

Dato : 07-02-03 18:57

Martin Christiansen wrote:
> Det første link der dukkede op på Google.dk ved at søge på
> "gulvspartelmasse" kunne fortælle hvad forbruget var pr. mm. pr. m2.

Det er ihvertfald løgn! Google.dk er en boghandel, som mange sikkert har
erfaret >
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-02-03 10:39

Niels Peter Nielsen wrote:

> Hej.
> Hvor stort et forbrug skal man regne med pr m2.ved ca 5 mm.

Tja 1000x1000*5 kubikmm er vel 5L ikke?

--

Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, B.Sc.E.E., M.Sc.

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 07-02-03 22:56

Tak til alle de kloge hoveder for de ironiske svar og et enkelt seriøst.
Med venlig hilsen
Niels Peter