Indstilling af Baxi stokerkedel til knust ~
Fra : Grønne

Dato : 03-02-03 20:01

Er der ikke nogen der har prøvet at fyre med knust olivensten i en Baxi
Multi-Heat 2,5 uden ilt styring. Jeg har netop fået et tons knust
olivensten hjem og er begyndt at fyre med dem, men jeg kan ikke helt få det
til at brænde ordentligt.

Jeg har skruet op for blæseren og ned for indføringen, men alligevel er der
alt for mange "stjernekastere" og asken er alt for grov og indeholder for
meget ubrændt materiale.

Hvad kan jeg gøre for at få det til at fungere ? Er der nogen der har prøvet
olivensten i en Baxi ? Eller skal jeg bare købe mig nogen træpiller igen ?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

Anders Grønne

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 04-02-03 22:48

Hvor længe siden er det du har renset skorstenen + div aftræks rør?

Jan Køpke Sørensen
E-mail jankopke@post5.tele.dk
http://home5.inet.tele.dk/jankopke
JK Service jkservice@post5.tele.dk
http://www.turismenspr.dk/page63.html
Fax to my e-mail +1 208 275 2121

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-02-03 12:51

> Hvad kan jeg gøre for at få det til at fungere ? Er der nogen der har
prøvet
> olivensten i en Baxi ? Eller skal jeg bare købe mig nogen træpiller igen ?

www.pilleklub.dk har et forum netop for den slags spørgsmål - og en masse
mennesker med stor erfaring, der gerne vil hjælpe.

Nej, jeg er ikke involveret i siden ud over at jeg selv skal have stoker til
sommer

Mvh Maria