Sauna i det gamle bilvrag!
Fra : Philip Oest Møller

Dato : 02-02-03 12:39

Her er noget for os gør-det-selv'er. Jeg så det på dk.fritid.bil.
Det er så sygt, at jeg får lyst til at lave det selv.

http://mbjork.home.cern.ch/mbjork/gase/events/saunaab_test/saunaab_test.htm

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Møller

Dato : 02-02-03 13:37

"Philip Oest Møller" <Philip2022@hotmail.com> wrote in message
> Her er noget for os gør-det-selv'er. Jeg så det på dk.fritid.bil.
> Det er så sygt, at jeg får lyst til at lave det selv.

> [...]
Ja vi er totalt skøre i fritid biler.
her kan alt købes og sælges for indtil flere skumbananer og andet samt en
pæn henvisning til handel-sider.
men vi har svar på alt

med motorhilsen
--
Møller
"Hvis det går i stykker skulle det havde været smidt ud alligevel"

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 02-02-03 13:45

> Her er noget for os gør-det-selv'er. Jeg så det på dk.fritid.bil.
> Det er så sygt, at jeg får lyst til at lave det selv.

> [...]

lol

Man kan simpelthen ikke leve uden, men når det nu endelig skal være svensk,
så må en gammel Volvo 545 van da lige være sagen (plads til saunabal m.m.)

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-02-03 14:08

"Philip Oest Møller" wrote:

> Her er noget for os gør-det-selv'er. Jeg så det på dk.fritid.bil.
> Det er så sygt, at jeg får lyst til at lave det selv.
>
> http://mbjork.home.cern.ch/mbjork/gase/events/saunaab_test/saunaab_test.htm

Jeg vil også have et spag i bilen.