Efterlysning Mozart Knapstrupper Dusør
Fra : kartilla

Dato : 15-03-01 15:51

Hej
Jeg prøver igen........Min mail er blevet slettet...?
Jeg leder efter den hest som jeg solgte for lang tid siden, nærmere bestemt
i 92. Jeg ved at det ikke bliver nogen let sag, men man har vel lov at
prøve.
Facts:
- Hed Mozart
- Knapstrupper (uden papier) med sorte pletter og flest i hovedet, grå man
og hale og jeg mener at han har en stor plet på inderlåret.
- ca. 156 cm i stang.
- Nu vil han vel være omkring 17 år.
- Han er utrolig rar og omgængelig
Jeg solgte ham til en familie på vestfyn, som solgte ham videre, nok til
Jylland i ca. 93/94....
Det er ikke mange informationer, det ved jeg godt,, Men hvis du har en
andelse om hvad der er blevet af ham eller er støt på ham , så skriv
endelig.............

Hilsen
Bettina

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-03-01 16:02

"kartilla" <kartilla@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg prøver igen........Min mail er blevet slettet...?

Næ, jeg kan stadig se det fra den 7/3.
Men det er forskelligt hvor lang tid de forskellige newsservere gemmer
meddelelserne.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 120T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Tina

Dato : 15-03-01 16:19

Min gamle beslagsmed i nordjylland havde for nogen år siden en knapstrupper
ved navn mozart, det var en hingst og den kunne gå for vogn. Er det mon den?

Tina