1 sal.
Fra : Jens Nielsen

Dato : 27-01-03 15:28

Hej

Er der nogle der ved hvad det koster at lave/sætte en første sal på et hus??

MVH
Jens

Fra : Martin Christiansen

Dato : 27-01-03 15:38

"Jens Nielsen" <j-erbo@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad det koster at lave/sætte en første sal på et
hus??

Det koster ca. et sted mellem 100.000 og 1.000.000,-

Mvh - Martin

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-01-03 07:59

> Det koster ca. et sted mellem 100.000 og 1.000.000,-

En tidligere kollega fik et tilbud på 700kkr for at ca 120m2 1sal.

Det var med et "råt" indrettet tagrum (skillevægge osv) men stadig med
meget gør-det-selv (Og det var i Vanløse, kbh)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-01-03 17:02

> Er der nogle der ved hvad det koster at lave/sætte en første sal på et
hus??

Ret vidt begreb.

Der er en lang række faktorer, der spiller ind
- hvilket tag skal i have op igen
- skal der kviste på
- hvad med det eksisterende tag
- skorsten
- tagterrasse
- kan væggene klare den tungere belastning
- hvor meget gider/kan i selv bølve med

Vi har en fingerpris på 300 kr pr kvm + moms for en lukket løsning, dvs
spær, tag og vinduer men ingen kviste. Vi skal selv pille det gamle tag ned
og bortskaffe det. Dertil kommer så isolering, gulve, vægge, trappe, varme
og hvad du ellers kan komme i tanke om af indvendige ting.

Det er med andre ord hundedyrt, men det er nogle gange billigere end at
flytte.

Mvh Maria

Fra : Per H

Dato : 27-01-03 17:19

On Mon, 27 Jan 2003 17:02:03 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> skrev:

>Det er med andre ord hundedyrt, men det er nogle gange billigere end at
>flytte.

Det er nemlig det der er pointen, som man aldrig tænker på.

Fra : Per H

Dato : 27-01-03 17:23

On Mon, 27 Jan 2003 15:27:41 +0100, "Jens Nielsen" <j-erbo@hongnet.dk>
skrev:

>Hej
>
>Er der nogle der ved hvad det koster at lave/sætte en første sal på et hus??

måske ca 4000 kr pr m2 + moms.

Fra : gerda

Dato : 27-01-03 21:43

>Er der nogle der ved hvad det koster at lave/sætte en første sal på et hus??

Vi gjorde det i 1988, og det løb op i ca. 400.000 kr ... dengang.
Det var dejligt, da det var færdigt og vi nød det meget.

Naboerne sagde, vi aldrig ville få pengene ind igen ved salg.
Det er jeg heller ikke sikker på, vi gjorde 12 år efter. Vi flyttede i
2000.

Vi var enige om, at vi ikke ville derfra før vi skulle bæres ud,
men...
der kan ske så meget.

Mvh
Gerda