Ny side
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-03-03 09:42

Hej,

Jeg vil tillade mig at reklamere for min hjemmeside - http://stall.dk/reef -
som indeholder en skitse(ligger under pictures, nederst) over et, efter min
mening, ret unikt og originalt filtersystem. Det er en af mine gode venner
der har "opfundet" det, men det virker ligeså fint i ferskvand som i
saltvand. Jeg har lavet et tilsvarende system i mit eget minireef, og det
kører bare over al forventning. Det er især velegnet til små akvarier(da alt
teknik er skult, med optimal pladsudnyttelse), men skulle uden større
besværligheder kunne skaleres op til større størrelser.

I er meget velkommen til at stille spørgsmål i forb. med filteret.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : J@N

Dato : 09-03-03 19:21

> I er meget velkommen til at stille spørgsmål i forb. med filteret.

Hvor sidder filtermassen?

Jan

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-03-03 14:30

"J@N" <altum@SLET.DETTE.ofir.dk> wrote in message

> Hvor sidder filtermassen?
>
> Jan

I højre kammer. Biofiltreringen sker udelukkende gennem de levende sten som
befinder sig i højre kammer + de sten der bruges som indmad/dekoration i
selv baljen.

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber
-
Homepage - www.stall.dk

Fra : Jonas Levring

Dato : 10-03-03 21:07

Det ser meget spændende ud :)

Kunne du ikke tænke dig at fortælle lidt mere precist hvad der er i
akvariet, og hvad det har kostet dig at stable på benene :) - da prisen jo
som regel er den væsentlig ting for at starte et lille saltvandsakvarie op.

Hvordan ser det forresten ud mht. at holde ballancen i vandet ?

/Jonas Levring

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-03 14:14

Alt teknik, inkl lys, akvarie pumprer osv. = ca. 1000,-
Sten, dyr og koreller/anemoner = ca. 1700,-

Altså under 3K(nærnerme 2500,-) for det hele, som det står på billederne.

Hvad mener du med "hvad det er der er i akvariet"? Har du prøvet at læse
hvad der står på min side? Der står det hele under equipment.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber