Trådalger
Fra : Kennet

Dato : 07-03-03 19:56

Hejsa!

Jeg har fået trådalger, er der nogle der ved hvordan man får bugt med dem.

Jeg har ligeledes en stor træstub, hvor der er begyndt at vokse små buketter
af grønne alger, mere langhårede end dem der vokser på glasset. De er
utrolig flotte og dekorative, så i processen på at fjerne trådalgerne vil
jeg nødig miste de alger der gror på træstubben (de ligner nærmest græs
totter.

Håber i kan svarer.

Mvh
Kennet

Fra : Dan Mortensen

Dato : 07-03-03 22:16

"Kennet" <gitte-kennet@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg har fået trådalger, er der nogle der ved hvordan man får bugt med dem.

Amano rejer tager trådalger og er ellers er ganske underholdende lille dyr

men dem tager rejerne også ....

/DM

Fra : Preben Møller

Dato : 07-04-03 16:06

Nu ved jeg ikke hvilke fisk du holder men en fisk som Ameca Splendens er
rigtig sulten efter trådalger.

mvh. Preben

---

Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 07-04-03 21:58

Hej Preben,

du skulle vel ikke have en idé om hvor man kan få fat i Ameca'en?

vh. Jørgen