Dværg Kuglefisk - har i set nogle?
Fra : Michael Lynge

Dato : 07-03-03 16:21

Hej NG

Jeg leder efter nogle dværgkugle fisk og vil spørge jer om i har set nogen
til salg i en af stor-københavns akvariebutikker.

Jeg fik engang fortalt at det var specielt gode til at spise
snegle/snegleæg - er det rigtig?

Mvh\Michael

Fra : Plesner

Dato : 07-03-03 18:08

> Jeg leder efter nogle dværgkugle fisk og vil spørge jer om i har set
> nogen til salg i en af stor-københavns akvariebutikker.

For et par uger siden så jeg dem hos dyrehandleren i Glostrup centret.

> Jeg fik engang fortalt at det var specielt gode til at spise
> snegle/snegleæg - er det rigtig?

Snegleæg ved jeg ikke, men snegle er de i hvert fald gode til.

Plesner

Fra : Claus

Dato : 07-03-03 23:56

Planteimporten har dem. On 07 Mar 2003 17:08:29 GMT, Plesner

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-03-03 13:24

> Jeg leder efter nogle dværgkugle fisk og vil spørge jer om i har set nogen
> til salg i en af stor-københavns akvariebutikker.

Jeg har med mellemrum set dem i Amager Centret, de havde dog ingen da jeg
var ende og kigge forleden.

> Jeg fik engang fortalt at det var specielt gode til at spise
> snegle/snegleæg - er det rigtig?

Det blev jeg fortalt.

/JeppeM