Mærkelige dyr i baljen.
Fra : Kong Kurt

Dato : 07-03-03 01:18

Jeg har et 65 l som jeg bruger som yngleakvarie. Der går en sugemalle,
nogle platyunger og nogle halvvoksne guppyunger samt et væld af
snegle.
Sneglene kan jeg godt fjerne, men nu er der kommet nogle sjove smådyr
i baljen.
De gør ingen fortræd, men jeg aner ikke hvad de er for nogle
størrelser. De er ret livlige og er vel ca 2 mm lange. De holder sig
til bunden eller højest 5 cm fra denne. De svømmer meget stærkt hen
over bunden og forsøger ikke at skjule sig. Umiddelbart kunne de ligne
dafnier, men hvor pokker skulle de være kommet fra ? Fiskene er ikke
interesserede i dem.

Er det magi, eller har nogen en idé ?

--

Hilsen Kong Kurt