Via Aqua udvendige pumper
Fra : Tonny S.

Dato : 06-03-03 00:09

Hej i Ng.

Er der nogen her i denne ng. der har lidt erfaringer omkring Via aqua´s
spandfiltre både gode som dårlige.
Jeg står og skla invistere i deres VA750 og inden mine tusind bobs får ben
at gå på vil jeg da gerne
vide om det er noget bras eller om man trygt kan lade dem gå hen til kasse
apperatet.

Jeg ville også gerne vide hvis der var en der havde et link til producentens
web-side..

På forhånd tak.
Mvh. Tonny
www.Tonny-s.dk

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 06-03-03 19:18

Hej Tonny,

Jeg har ikke selv erfaringer med dem men amerikanerne er svært glade for
dem. Jeg tror selv jeg vil prøve en engang når en af mine EHEIM skal skiftes
ud (det sker dog nok aldrig).

Du kan finde producenten her:

http://www.commodityaxis.com/index2.htm

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : Søren

Dato : 06-03-03 19:50

Hej Tonny,

Du kan trygt købe et spandfilter fra Akvanet. Jeg har selv købt et, godtnok
kun VA-230 til mit ca. 150 liters akvarium, og jeg er meget imponeret over
bl.a. dets lydløshed. Og står du og mangler reservedele til sin tid, ringer
du blot til Gert fra butikken, der lynhurtigt kan hjælpe dig med problemer.

God fornøjelse med det.
Hilsen
Søren