Hvilke cichlider kan gå sammen ?
Fra : André Høstrup

Dato : 17-02-03 12:39

Hej, har et 144 liters med et kribensis og et mundruger par samt et par
dosigera og en enkelt sommerfugl, udover dem er der 4 pansermaller og 4
algerejer, men men, jeg kunne godt tænke mig et cichlidepar mere i, men
hvilke kan anbefales ?

det skal jo helst være dværgcichlider som resten af flokken og det må gerne
være mundrugere :)

Akvariet er indrettet med flodgrus 2-3 mm og der er lidt anubias og
villisneria planter i smat lidt andre små planter og en stenopbygning af
granit flager.

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

--
M.v.h. André Høstrup aka Flymann
Mobil: 26 844 911

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 17-02-03 12:46

"André Høstrup" <meg@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> Akvariet er indrettet med flodgrus 2-3 mm og der er lidt anubias og
> villisneria planter i smat lidt andre små planter og en stenopbygning af

Det ville efter min mening være dum ide at putte mere i, uden du fjerner
noget der i akvarier i forvejen. Der er rigeligt i i forvejen.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber