købe akvarie fisk og planter i odense
Fra : lhs

Dato : 16-02-03 11:21

Hej

jeg har gravet mit gamle 128 l. frem igen fra kælderen til den ælste
datter, der skal prøve at have fisk. Men det er nogle år siden vi har købt
akvarie fisk og plater sidst, hvor gør man det mest økonomisk i odense
området, er der nogle forhandlere der er mere økonomiske at handle ved i
odense området.

MVH

lars hs

Fra : KatjaStrofen

Dato : 16-02-03 11:34

"lhs" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> akvarie fisk og plater sidst, hvor gør man det mest økonomisk i odense
> området, er der nogle forhandlere der er mere økonomiske at handle ved i

Mit råd vil være Dyrenes ABC [tror jeg den hedder] - ligger på energivej 8 i
odense S

Spørg efter Kåre, han står for akvarieafdelingen.. og er da en rar ung mand
:) - der faktisk ved noget om de fleste fisk :) - Deres fisk har en okay
pris, jeg synes planterne er dyre, men det synes jeg i alle butikker! - så
mit råd vil faktisk være, at søge efter planter online, da de jo let kan
sendes :)

Katja

Fra : TL

Dato : 16-02-03 15:24

Hej

Er enig med Katja
Det hedder nu Dyrenes supermarked.. Igen spørg efter Kåre
hans udvalg er omfattende og han ved noget om fisk !
Jeg køber selv en del der skønt boende i Nordjylland

TL

Fra : lhs

Dato : 16-02-03 17:15

Hej Kan i anbefale et godt sted at købe planter online ?

Eller skal jeg over i markednyhedsgruppen ?

Takker forløbig på min og datterens vegne

Lasr HS

Fra : KatjaStrofen

Dato : 16-02-03 20:20

> Hej Kan i anbefale et godt sted at købe planter online ?
>
> Eller skal jeg over i markednyhedsgruppen ?
>
> Takker forløbig på min og datterens vegne
>
> Lasr HS

Først en tak til Torben, for rettelsen, selvfølgelig hedder det dyrenes
supermarked :)

Og ja, enten hold øje med tilbud i de forskellige netshops, så kan man finde
billige planter, dvs en sjældent gang imellem, men ellers søg, via f.eks.
markedsgruppen herinde, eller via akvariesider, eller den blå avis :)

Køber man planter hos private, er der ofte mange penge at spare :)

Ellers er alternativet at man melder sig ind i en nærliggende akvarieklub,
det kan give mulighed for at købe meget billige planter ofte :)

katja