Hvilken Fisk ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 10-02-03 00:29

Hej !

Jeg købte for en tid siden nogle fisk af denne art
men jeg kan ikke huske hvad de hedder.

Jeg tror nok det er nogle "kutlinger" af en slags
men hvilken ?

Er der mon en venlig sjæl der kan hjælpe mig ?

Billeder af fisken kan ses i dk.binaer under " Hvilken Fisk ? "

Fra : Plesner

Dato : 10-02-03 00:45

> Jeg tror nok det er nogle "kutlinger" af en slags
> men hvilken ?
>
> Er der mon en venlig sjæl der kan hjælpe mig ?

Tateurndia ocellicauda - dejlig fisk - nem at holde og opdrætte.

Plesner

Fra : Jesper Laursen

Dato : 10-02-03 02:01

1000 tak for hjælpen !