spml om glas
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-02-03 23:46

Hej alle sammen,

Er der mon nogen i DK som laver akvarier på special mål med buet forrude? Og
hvis ja, nogen ide hvem? Gerne så tæt på (midt/øst)jylland som muligt. Trope
Akvarier svarer ikke på e-mails tilsyneladende, så jeg ved ikke om de gør
eller ej.

På forhånd tak.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 08-02-03 23:59

Hej,

> [...]
Trope
> Akvarier svarer ikke på e-mails tilsyneladende, så jeg ved ikke om de gør

Jeg talte med Gunnar fra Ækvator (Bonnie) i Viborg for nogle måneder siden -
de har et par stykker stående i forretningen, der er "befolket". Ækvator
sælger dem og de bliver faktisk produceret af en mand i Aalborg.

Jeg kan ikke huske prisen, blot at jeg syntes at det var rimeligt i forhold
til kvaliteten. De leverer forøvrigt også fuldamatur-lamper der passer til
akvarierne.

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-02-03 09:38

Ok. Jeg prøver ham så.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-02-03 10:01

On Sat, 8 Feb 2003 23:59:11 +0100, "Kim Gam-Jensen" <kim@gam-jensen.dk>
wrote:

>Hej,

>Og
>Trope
>
>Jeg talte med Gunnar fra Ækvator (Bonnie) i Viborg (...)

God forretning.

Fly

--
In space nobody will hear your cream