Q: Akvariemodel
Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-02-03 13:30

Jeg har et lille akvarie - mener det er et 17 liters akvarie - sort limet -
plastik plade til "at holde bunden"? og et heldækkende amatur med pumpe!

Da dette er et jeg har købt brugt for læææænge siden... ved jeg intet om
det!

Men jeg står faktisk og mangler et magen til - så er der nogle der kender
fabrikatet, modellen, hvor man kan købe det osv ?

katja

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-02-03 16:02

Kunne det være et tropeakvarie?
http://www.tropeakvarier.dk/html/main/produkter/akvarier/trope.html

Jeg ved at Petworld i Århus sælger bittesmå akvarier med sorte
plasticrammer - som i øvrigt ikke har en synderlige flot finish. Du kunne
prøve at forhøre dig hos dem.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-02-03 19:04

"Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved at Petworld i Århus sælger bittesmå akvarier med sorte
> plasticrammer - som i øvrigt ikke har en synderlige flot finish. Du kunne

Umiddelbart er der ikke tale om sådan et tropeakvarie - de fåes i
hvertilfælde ikke i givne mål! men tak for linket :)

Har lige småmålt lidt - det er 37 cm langt - 20 cm dybt - og 22 cm højt
Det smarte med netop lige dette akvarie er, at det lige kan presses ind i
min reol - og derfor ikke "roder" med akvarier over det hele

katja

Fra : Max

Dato : 07-02-03 19:30

Hmmm magen til mit, men kan ikke huske hvor jeg købte det men helt sikkert
mere end 6 år siden i København

Venligst
Max

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-02-03 20:18

"Max" <max@kimaxki.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm magen til mit, men kan ikke huske hvor jeg købte det men helt sikkert
> mere end 6 år siden i København
>
> Venligst
> Max

Du kunne vel ikke have lyst til at komme af med dit ? hehe

katja

Fra : Max

Dato : 08-02-03 00:10

hehe næ desværre, det er det eneste jeg har.
(må ikke få større for konen, grrr)

Fra : Carsten Gall

Dato : 05-02-03 21:19

KatjaStrofen <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1r04o$be$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Men jeg står faktisk og mangler et magen til - så er der nogle der kender
> fabrikatet, modellen, hvor man kan købe det osv ?

Tetra lavede får i tiden sådanne akvarier, i begyndelsen var rammen brun,
siden hen
blev den sort. Har ingen ide om de stadig laves.

Carsten

Fra : Martin Sorensen

Dato : 14-02-03 12:53

> [...]
>
> Men jeg står faktisk og mangler et magen til - så er der nogle der kender
> fabrikatet, modellen, hvor man kan købe det osv ?

Jeg _tror_ vi har sådan et, Moby Dick, købt hos PetGo i Gentofte for et par
år siden.

Vi bruger det som karantæneakvarie, har det af og til stående i et hjørne i
køkkenet.

Håber det briinger dig videre

/Martin