compaq presario 1260 driver/win98 CD "reco~
Fra : Søren S. Hansen

Dato : 14-03-01 20:31

Hej.

Jeg har et lille problem, jeg har købt en compaq presario 1260, men der
manglede den cd med drivers og windows98. Jeg har fået af vide at denne cd
hedder "recovery". Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde denne CD
også evt. lavet et kopi og sende til mig.

Mvh.
Søren
26704239

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-03-01 20:36

"Søren S. Hansen" <nmb3090@vip.cybercity.dk> wrote
> [...]
> hedder "recovery". Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde denne CD
> også evt. lavet et kopi og sende til mig.

Hvad har det med databaser at gøre?

Prøv at spørge i dk.edb.(software)

--
Jakob Andersen