Sælge firma ?
Fra : salg

Dato : 27-02-03 15:25

Se mere på www.firmaborsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-03 23:40

"salg" <info@firmaborsen.dk> wrote in message
news:3e5e1fce$0$52149$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Se mere på www.firmaborsen.dk

Øhh... der er to firmaer til salg er det korrekt eller...?

/J

Fra : The BMA man

Dato : 07-03-03 19:24

On Thu, 27 Feb 2003 23:39:50 +0100, "Jesper Nielsen" <jesper nielsen>
wrote:

>Øhh... der er to firmaer til salg er det korrekt eller...?

Det er der stadig.
Har lige kigget deres hjemme-side igennem, og sendt dem følgende mail:

<mail til firmabørsen>

Hej.

Jeg er lidt forvirret.
Jeg har kigget på Jeres web-side, og under mig over følgende:

På Jeres forside står:
[citat]
Hvad koster det ?
Det er fuldstændigt gratis at bruge firmabørsen !
[citat slut]

Under information om firmabørsen aps står:
[citat]
Du betaler udelukkende for at sætte virksomheden til salg.
[citat slut]

Kan du/I forklare mig denne sammenhæng?

</mail til firmabørsen>

Så håber jeg så bare, der kommer et svar.

Vil det i givet fald være interessant at poste her?

--

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : The BMA man

Dato : 11-03-03 17:06

On Fri, 07 Mar 2003 18:24:00 GMT, bmadsen@NOSPAM.image.dk (The BMA
man) wrote:

>Har lige kigget deres hjemme-side igennem, og sendt dem følgende mail:
>
><mail til firmabørsen>

Jeg har fået svar på min mail.
[Citat]
beklager fejlen ! Det er gratis !