Frisørliste HJÆLP HJÆLP
Fra : Peter

Dato : 24-02-03 19:32

Hej

Er der en som kan hjælpe,
Jeg mangler en Liste over alle frisøer i Danmark og helst i Microsoft Excel

PFH Tak

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-02-03 20:33

http://www.danmarks.net/domain.phtml?idxno=291

Jan Emil Christiansen
www.webfimaet.dk

Fra : SoftMan Brian

Dato : 24-02-03 23:30

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> http://www.danmarks.net/domain.phtml?idxno=291

Hvilket selvfølgelig er LANGT fra alle frisører i DK. (fra
www.degulesider.dk Frisører (5126 resultater))

Jeg tvivler på at der findes en komplet liste, så man må nok enten lave en
hæftig gang copy/paste fra de gule sider (som heller ikke er komplet), eller
måske betale noget adgang til erhvervsregistre, hvis disse findes.

Jeg ved ikke om der findes en branchorganisation som måske kan lave en liste
?

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 25-02-03 09:12

Man kan købe dem hos CVR.