Webbutik forsendelse / betaling
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 15-02-03 23:18

Hejsa alle!
Jeg har før fået god hjælp i gruppen, og håber at I igen kan hjælpe .
Jeg er ved at starte en webbutik, med postordre salg.
Varere er kommet hjem, og hjemmesiden stort set færdig. Dog mangler jeg
stadig meget information
Siden er opbygget med DanDomains shop-system.
Man kommer til at kunne betale med : Visa / Dankort / Postopkrævning, og
forsendelse med: PostDanmark og mulighed for afhentning.

Så kommer mine spørgsmål så

1. Hvordan forgår det præcis med forsendelse-afregning mellem mig og
PostDanmark ? Jeg har hørt noget om at det bliver billigst for kunden, hvis
jeg opretter i en Konto på posthuset.. Noget med et gebyr på 8 kr, og 25
hvis jeg ikke opretter! Info ?

2. Er der nogen der tør komme med forslag på priser på de forskellige ting
(forsendelse m.m.). Det er planen at vi kun skal have dækket emb. til
forsendelsen, altså ikke noget med at tjene penge her.
Ca. 95% af alle pakker til veje under 1 kg.

3. Andre råd... ting man skal passe på modtages med glæde.

Forsat god weekend.
--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen

Fra : Steen B

Dato : 16-02-03 11:38

On Sat, 15 Feb 2003 23:17:50 +0100, "Thomas Andersen [9000]"
<Lomme@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Ca. 95% af alle pakker til veje under 1 kg.
>
>3. Andre råd... ting man skal passe på modtages med glæde.

Kort og godt
Kontakt det lokale postcenter i Aalborg, de ved alt du skal bruge
Skal du sende med erhvervspakker skal du også have en speciel konto i
BG bank ( gebyrbanken)
/Steeen

Fra : JensenDK

Dato : 28-02-03 23:38

"Thomas Andersen [9000]" <Lomme@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man kommer til at kunne betale med : Visa / Dankort / Postopkrævning, og
> forsendelse med: PostDanmark og mulighed for afhentning.

Vær også opmærksom på, om dine varer er forsikret godt nok under
forsendelsen. Hvis du betaler fragten, hæfter du indtil varen er leveret

Hilsen
Flemming