hjælp til proftpd i mandrake linux
Fra : Thomas

Dato : 06-03-03 16:50

Hej i gruppen.

Jeg har nogle problemer som jeg ikke kan løse.

jeg har rode noget med proftpd, men der er nogle ting jeg ikke helt kan få
den til. Det kan enten være fordi jeg ikke kan finde ud af det, eller fordi
ftpserveren slet ikke kan det.

Når jeg skriver en sti til en af filerne på serveren, altså den direkte sti
så sker der ikke noget. Den begynder ikke at hente noget.

Jeg kan heller ikke se hvor jeg går ind og sætter begrænsning på, her mener
jeg den maksimale båndbredde hver bruger kan hente med !

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem.

På forhånd Tak.

Thomas H.