dans abiword (SuSE 8.1)
Fra : Juergen Koenig

Dato : 04-03-03 08:57

Hej

Unscyld, min dansk er kun lidt.

Jeg har SuSE 8.1 på min maskine og vil gerne brug 'abiword'.
Stavekontrolen på tysk eller engelsk virker ok. Men jeg få en fejl, hvis
jeg vælger 'dansk'. (Wærterbuch kann nicht geladen werden). De danske ordbog
er installered. Jeg tror, fejlen er på grund af installationen. Men jeg ved ikke,
hvordan man brug aspell på 'commandline', for at finde fejlen. Jeg har
prøved

aspell check --lang=dansk <navn af text>,

men det virker ikke. Da få jeg tysk stavekontrollen.

Tak for hjælp

Juergen