Debian + PXE installation
Fra : Soren

Dato : 24-02-03 12:46

Hej NG,

Jeg er lidt 'stuck' med en installation af Debian ved PXE boot, saa
klager nu min noed her .

Problemet er:

Jeg faar Debian til at boote fint nok vha. PXE, men jeg mangler
'drivers + kernel' for at kunne komme laengere end at partitionere mine
diske. Evt. mangler jeg kun en kernel der har de drivers jeg skal bruge,
men jeg kan ikke finde nogen dokumentation om hvordan man selv laver sig
et tftpboot.img ..

Nogen der ved hvad man skal goere ? Eller evt. kender andre dists
som bare 'kan det der' med at installere over PXE ?

Mvh, Soren

--

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrecen
other..sorenATtaneshaDOTnet//oesterbro/denmark/www.tanesha.net