Exim configuration
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-02-03 17:02

Kan man på en eller anden måde køre den config man for under installationen
af Exim (på debian) igennem igen?

Eller kan nogen fortælle mig hvor jeg ændre hvem der skal modtage post for
"root" jeg synes ikke jeg kan finde det i "exim.conf" kan jeg evt. bare
deaktivere det på en eller anden måde?

Hilsen Peter.

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 23-02-03 18:00

Peter Sepstrup wrote:
> Kan man på en eller anden måde køre den config man for under installationen
> af Exim (på debian) igennem igen?

eximconfig(8)

> Eller kan nogen fortælle mig hvor jeg ændre hvem der skal modtage post for
> "root" jeg synes ikke jeg kan finde det i "exim.conf" kan jeg evt. bare
> deaktivere det på en eller anden måde?

Håndteres af /etc/aliases

\Esben

Fra : Peter Sepstrup