apt-get sources.list (Debian)
Fra : Jan Larsen

Dato : 23-02-03 13:55

Hej

Jeg har installeret kde 3.1 via deb
http://ftp.du.se/pub/mirrors/kde/stable/3.1/Debian/ woody main

Med alle version nr. ender på woody2, og jeg har store problemer med gnome
pakker, vil jeg installer noget gnome vil apt slette alt mit kde ??

Eller er der en anden måde at installer kde 3.1 så det også funger sammen
med gnome ?
P.t. kan jeg ikke installer kde 3.1 og gnome samtidig ?

Håber nogle kender til dette problem.

Mvh Jan

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-02-03 14:29

Jan Larsen skrev:

> Eller er der en anden måde at installer kde 3.1 så det også
> funger sammen med gnome ?

Jeg har KDE3 og Gnome2 installeret samtidig på Debian/unstable.

// Klaus

Fra : Jan Larsen

Dato : 23-02-03 14:57

> Jeg har KDE3 og Gnome2 installeret samtidig på Debian/unstable.
Hvilken version af kde ??

Mvh Jan

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-02-03 00:19

Jan Larsen skrev:

> Hvilken version af kde ??

#v+

$ dpkg -s kdebase | grep ^Version:
Version: 4:3.1.0-2
$

#v-

// Klaus

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-02-03 08:16

> $ dpkg -s kdebase | grep ^Version:
> Version: 4:3.1.0-2
I denne version af kde syndes jeg ikke at kunne findes kmail og knode ??

Mvh Jan

Fra : Jesper Krogh

Dato : 24-02-03 08:28

I dk.edb.system.unix, skrev Jan Larsen:

> I denne version af kde syndes jeg ikke at kunne findes kmail og knode ??

I Mandrake er kmail og knode pakket ned i kdenetwork pakken, måsker er
det det samme hos Debian.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-02-03 09:34

Jan Larsen skrev:

> I denne version af kde syndes jeg ikke at kunne findes kmail
> og knode ??

De kommer forhåbentlig senere - det er ikke mere end et par uger
siden at KDE3 blev indlemmet i Debian.

// Klaus

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-02-03 09:58

> De kommer forhåbentlig senere - det er ikke mere end et par uger
> siden at KDE3 blev indlemmet i Debian.
Takker

Mvh Jan

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 25-02-03 12:06

"Jan Larsen" <jan_l@post12.tele.dk> writes:

> I denne version af kde syndes jeg ikke at kunne findes kmail og knode ??

kdenetwork er blevet holdt tilbage af de berygtede ftp-mestre, da der
er problemer med den paa nogle arkitekturer (sparc mener jeg). Chris
Cheney (deb officielle vedligeholder af KDE) har lavet pakker af den,
som kan hentes fra hans hjemmeside paa
http://people.debian.org/~ccheney .

Det er formentlig blot et spoergsmaal om tid, foer kdenetwork kommer i
unstable.

/Rasmus

Remember, there are no stupid questions
- just stupid people.
- Mr. Garrison, South Park

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-02-03 12:49

> [...]
> som kan hentes fra hans hjemmeside paa
> http://people.debian.org/~ccheney .
>
> Det er formentlig blot et spoergsmaal om tid, foer kdenetwork kommer i
Takker...
Jeg har lige tilføjet deb http://people.debian.org/~ccheney/kde-other/ ./ i
min sources.list og køre apt-get update og så apt-get install kdenetwork og
det virkede

Mvh Jan