RH 7.3 - 2.4.20 kompilering med bluetooth
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-03 10:26

Gents,

Jeg vil gerne bruge bluteooth over usb på min Skumbag laptop som hidtil
har kørt med en 2.4.18-3 kerne.

Min første kerne kompilering af 2.4.20 med bluetooth gik jo egentligt ok
lige til jeg skulle reboote systemet hvor dytten nu bliver ved med at
loope i et reboot på den nye kerne. Den gamle 2.4.18 booter ok.

Under make valgte jeg bare defaults undtagen da den kom til bluetooth
som var det jeg ønskede at tilføje. Det valgte jeg bare "y" til alt der
havde de mindste med bluetooth at gøre - men det er vel også det jeg
skulle gøre, eller hur ?

Kan LILO bruge den samme initrd=/boot/initrd-2.4.18-3.img til den nye
kerne eller ? ? ?

Med venlig hilsen
Bjarne Jensen