root-tail afløser, Nautilus (2)?
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-02-03 18:41

Hej.

Jeg har kørt Gnome uden Nautilus indtil nu, men har sat mig for at
prøve Nautilus en tid.

Normalt bruger jeg root-tail til at få det sidste af diverse logfiler
vist i baggrunden - når Nautilus tegner baggrunden fungerer dette
ikke.

Er der nogen løsninger på det? Alternative programmer, der kan det
samme? (tail'e flere filer og vise det i baggrunden, med forskellige
farver per fil, og definerbar størrelse af tekst og (usynligt)
"vindue").

Mvh.

--
"I wear my unprofessionalism as a badge of honor. Adam Sjøgren
Professionalism has no place in art" asjo@koldfront.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 21-03-03 23:49

On Wed, 19 Feb 2003 18:41:26 +0100, Adam Sjøgren wrote:

> Normalt bruger jeg root-tail til at få det sidste af diverse
> logfiler vist i baggrunden - når Nautilus tegner baggrunden fungerer
> dette ikke.

> Er der nogen løsninger på det?

Ja, root-portal påstår den kan:

<http://root-portal.sourceforge.net/>
<http://packages.debian.org/unstable/x11/root-portal.html>

Jeg kan dog ikke få Gnometext til at virke, og det var ellers det jeg
ville have.

Mvh.

--
"Lipstick on my face Adam Sjøgren