Netværksproblemer
Fra : Michael Knudsen

Dato : 19-02-03 16:41

Hej,

Jeg har fået foræret en gammel P166 med 32Mb RAM, som jeg kan lege alt det
med, jeg har lyst til, men desværre kan jeg ikke rigtig komme igang. Jeg
vil gerne installere en distribution over nettet, f.eks. RedHat, Mandrake
eller Debian. Desværre kan ingen af installationerne gekende mit netkort.
Jeg prøvede at smide netkortet fra min "rigtige" computer (som kører
Mandrake 9.0, og som tidligere har kørt RedHat) over i den nye, men lige
lidt hjalp det. Er der nogen, der har en ide om, hvad der kan være galt?

/Michael Knudsen

Fra : Apollo14

Dato : 19-02-03 17:08

"Michael Knudsen" <knudsen@imf.au.dk> pludrede i

> [...]
> som tidligere har kørt RedHat) over i den nye, men lige lidt hjalp
> det. Er der nogen, der har en ide om, hvad der kan være galt?

Hvilket netkort ???

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Michael Knudsen

Dato : 20-02-03 08:10

On Wed, 19 Feb 2003 16:07:37 +0000, Apollo14 wrote:

> Hvilket netkort ???

Jeg ved ikke præcist, hvad det er for et, der sidder deri, men det, jeg
prøvede at smide i (og som virker på min anden computer), er et RealTek
8139 100Mbit.

/Michael