RH - linux...!!!
Fra : Bo von qualen

Dato : 19-02-03 12:48

har fået downloadet debian og det var skam også let nok at finde et link til
det

har prøvet om jeg kan finde et sted at hente RH-linux
men kan ikke rigtigt finde nogen steder..

er der nogen der har et link....???

også gerne hvis der er nogen der har et link til en lidt ældre ver.

da jeg her i starten helt gerne vil prøve mig frem med et par ældre pc'er
jeg har
(ved godt de nyere ver. også godt kan køre på gl. maskiner men kan godt lide
at kunne følge lidt med i udviklingen også
ligesom jeg også sidder og leger med dos en gang imellem)

b.v.q

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 19-02-03 12:54

www.sunsite.dk

I toppen kan du vælge mirrors.

Her kommer du så til en side, der har mirrors for mange distributioner.
Jeg tror også at der ligger lidt ældre distributioner....

Fra : Bo von qualen

Dato : 19-02-03 13:30

mange tak for linket....

men kan kun finde RH 8.0

tænkte på en ver. 2.0 el lign eller er det for dumt at få så gammel en
ver.......???

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-02-03 13:47

"Bo von qualen" <bossy@aab-net.dk> writes:

> mange tak for linket....
>
> men kan kun finde RH 8.0

Prøv <ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/redhat/redhat/linux/>
Der ligger tilbage til 6.2. Vil du længere tilbage, så prøv
ftp.redhat.com, som sikkert bare ikke er vildt hurtig.

> tænkte på en ver. 2.0 el lign eller er det for dumt at få så gammel en
> ver.......???

Hvis du vil have den på nettet, så ja. Den er ret sikkert fyldt med
sikkerhedshuller.

Er du i øvrigt ikke rar at svare under det du citerer, og klippe det
overflødige væk? Det gør det meget lettere at overskue dine indlæg.

--
Jacob - www.bunk.cc
Did I say 2? I lied.

Fra : Bo von qualen

Dato : 19-02-03 13:53

> [...]
>
> Er du i øvrigt ikke rar at svare under det du citerer, og klippe det
> overflødige væk? Det gør det meget lettere at overskue dine indlæg.

øhhhh...svare under ....??? sådan her...???

tak for hjælpen fandt hvad jeg skulle bruge

B.v.q.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-02-03 13:58

> øhhhh...svare under ....??? sådan her...???

Nej, du glemte det der med at skære det overflødige væk.

Se mere om citatteknik på <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Jeg sætter FUT til news:dk.admin.netikette, da debat om citatteknik
hører hjemme der. Det betyder at svar på dette indlæg automatisk
havner i den gruppe.

--
Jacob - www.bunk.cc
Let's organize this thing and take all the fun out of it.