alternativ til netbeans
Fra : TRN

Dato : 15-02-03 23:06

Hej

Jeg har lige installeret netbeans på min pc, men programmet er lidt tung.
Kender nogen et andet program. På min windows maksinen bruger jeg jcreator,
det kan ikke så meget som netbeans, men maksinen kan "trække" programmet.

mvh
Tommy

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-02-03 23:12

On Sat, 15 Feb 2003 23:06:20 +0100, TRN wrote:

> [...]
> tung. Kender nogen et andet program. På min windows maksinen bruger
> jeg jcreator, det kan ikke så meget som netbeans, men maksinen kan

Jeg har erfaring med JBuilder. Det er til at holde ud at arbejde i,
og der findes en fri version på Inprises hjemmeside.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-02-03 09:23

TRN <trn1307@hotmail.com> writes:

> [...]
> det kan ikke så meget som netbeans, men maksinen kan "trække" programmet.

Hvad har du brug for?

En editor som kan farvelægge eller et fuldt IDE?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus