Opera 7.0
Fra : Ole

Dato : 14-02-03 10:05

Hey.

Jeg bruger Opera 7.0 i windows (ved godt det er *nix NG) men jeg prøver
alligevel. :)

Er der nogen der ved om man kan disable den menu der kommer når man bruger
Ctrl+Tab til at skifte mellem de forskelige
sider. Det der irritere mig er at den gøre som IE, når man trykke Ctrl+Tab
hopper en side frem som den skal, MEN når man trykker Ctrl+Tab igen hopper
den tilbage, istedet for videre til nr. 2 side.....

Fra : Kim Emax

Dato : 14-02-03 10:22

Ole wrote:
> Jeg bruger Opera 7.0 i windows (ved godt det er *nix NG) men jeg
> prøver alligevel. :)

Hvorfor? Det har _intet_ med Unix at gøre. Prøv i dk.edb.internet.software

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-03 10:34

Således skrev "Kim Emax" <newsgroup@remove-emax.dk> i
dk.edb.system.unix Fri, 14 Feb 2003 10:22:09 +0100:

>Prøv i dk.edb.internet.software

<news:dk.edb.internet.software.browser>, for at være mere præcis.

Knud
--
Noli me vocare, ego te vocabo

Fra : Kim Emax

Dato : 14-02-03 11:49

Knud Winckelmann wrote:
> <news:dk.edb.internet.software.browser>, for at være mere præcis.

Den sad jeg og ledte efter, men kunne bare ikke finde den?

Fra : Ole

Dato : 14-02-03 11:52

Tak, Jeg er lidt ny her på news-grupperne så det må i undskylde.

Fandt mit svar på dk.edb.internet.software.browser

Mange tak.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-03 15:28

Således skrev "Ole" <ole_han@yahoo.dk> i dk.edb.system.unix Fri, 14
Feb 2003 11:51:52 +0100:

>Tak, Jeg er lidt ny her på news-grupperne så det må i undskylde.

I så fald kan jeg anbefale lige at kaste et blik på
<http://www.usenet.dk>, hvor Alt Du Har Brug For At Vide (Stort
Set)(TM) kan læses.

Der er også gruppen <news:dk.velkommen>, som er en fin gruppe lige at
starte ud i, hvis der er noget man er i tvivl om.

Knud
--
What I need is a two-way pager and a cron
job waiting to send my resignation...