OT? - Hvis I endnu ikke har set denne :)
Fra : TH

Dato : 12-02-03 13:49

http://www.litepc.com/ieradicator.html

/TH

---

Fra : Jørgen J.

Dato : 12-02-03 15:03

"TH" <th@cogito.dk> skrev i en meddelelse
news:3e4a429a$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.litepc.com/ieradicator.html

Jeg beklager, men det irritere mig altså lidt (for jeg ser det tit synes
jeg), at man ikke lige skriver hvad linket omhandler - hvorfor gør du ikke
dét? Måske ved alle hvad "litepc.com" eller "ieradicator" er men jeg gør
altså ikke og jeg vil ikke følge alle links jeg ser helt ukritisk! Så kan
man naturligvis sige, at det så er mit tab at jeg ikke gør men det er lidt
det samme som at skrive "Hjæææælp" som subject.

Jørgen J.

Fra : Peter Makholm

Dato : 12-02-03 15:24

"Jørgen J." <nonexistent@nonexisistent.com> writes:

> Jeg beklager, men det irritere mig altså lidt (for jeg ser det tit synes
> jeg), at man ikke lige skriver hvad linket omhandler - hvorfor gør du ikke

Helt enig.

--
Peter Makholm | What if:
peter@makholm.net | Tannenbaum had convinced Linus that his

Fra : TH

Dato : 12-02-03 15:54

Davs,

"Jørgen J." <nonexistent@nonexisistent.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man naturligvis sige, at det så er mit tab at jeg ikke gør men det er lidt
> det samme som at skrive "Hjæææælp" som subject.

Jeg er af princip enig med dig....men det var i forvejen en OT post så du
_behøver_ ikke føle dig ansporet til at følge linket vel? :) - Selvom du nu
har valgt at klikke på en OT overskrift....

/TH

---