hjælp til Installering af MC (rpm-p
Fra : Niels Frahm

Dato : 10-02-03 10:17

Endnu en dag med Linux - hold da op hvor er der meget at lære :)

Jeg prøver at få installeret MC
Jeg har hentet en rpm pakke (mc-4.5.55-12.i386.rpm). I første omgang
dobbeltklikkende jeg bare på pakken - fik at vide den nu var
installeret. OK - men hvor er programmet så - hvordan finder jeg
prgrammet - hvordan ligger jeg det på skrivebordet osv.
Dette var sikkert ikke en særlig smart måde at gøre installation på -
kan I evt. henvise til et sted på nette med en HOWTO ?

Niels

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 10-02-03 10:36

Niels Frahm wrote:

> [...]
> Dette var sikkert ikke en særlig smart måde at gøre installation på -
> kan I evt. henvise til et sted på nette med en HOWTO ?

Programmet er sikkert blevet placeret i /usr/bin og du kan starte det ved at
åbne en konsol og skrive mc.

--
Magnus Pedersen