spørgsmål angående redhat
Fra : Karsten Strøm

Dato : 10-02-03 06:03

hvor tit udkommer der en ny version af Redhat.
og hvor når kommer den næste version at RedHat inkl. kde 3.1.

jeg har nemlig lige bestilt version 8.0, er blevet godt træt af Mandrake,
jeg lavede nemlig noget lort på den i går, jeg forsøgte at installere kde
3.1 på den, det skulle jeg ikke have gjort, kunne nemlig ikke få kontakt med
den bag efter.

jeg er lige nu igang med at installere version 7.3 over nettet, fra klid.dk,
så håber jeg at den virker når jeg kommer hjem fra arbejde

prøver man ikke, så lære man ingen ting.

Karsten Strøm
registered Linux user #304546
Icq: 203276221

---

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 10-02-03 07:19

Karsten Strøm skrev:
> hvor tit udkommer der en ny version af Redhat.

Der plejer at være et ½ år imellem
> og hvor når kommer den næste version at RedHat inkl. kde 3.1.
- så engang til april måske.
3.1 pakkerne til 8.0 skulle komme 15. feb.

> [...]
> 3.1 på den, det skulle jeg ikke have gjort, kunne nemlig ikke få kontakt med

Det kan jo ske for enhver.

> jeg er lige nu igang med at installere version 7.3 over nettet, fra klid.dk,
> så håber jeg at den virker når jeg kommer hjem fra arbejde

Hvorfor 7.3? 8.0 er meget lækrere at se på.

> prøver man ikke, så lære man ingen ting.

Nemlig!

Gunner Poulsen
--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk

Fra : Carsten Holck

Dato : 10-02-03 10:11

Gunner Poulsen wrote:

> Der plejer at være et ½ år imellem
> - så engang til april måske.
> 3.1 pakkerne til 8.0 skulle komme 15. feb.

> Det kan jo ske for enhver.

hvis du installerer 8.0 den uden at vælge kde og så henter kde3.1 som source
sammen med konstruct scriptet så har du kde3.1 i løbet af nogle timer (
afhængig af din maskine hastighed)

> Hvorfor 7.3? 8.0 er meget lækrere at se på.

enig

nemlig

Carsten Holck

Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping, Denmark
Tel.: +45 9833 9688 Fax.: +45 9833 9687