mangler en plugins til kopete
Fra : Karsten Strøm

Dato : 25-01-03 18:59

Hvem kan hjælpe mig, med at få fat i følgende plugin (yahoo messenger) til
programmet kopete (version 0.5) chatprogram.

---

Fra : Allan Weber

Dato : 26-01-03 19:24

Ved ikke lige hvordan man finder en sådan plugin til Kopete, men prøv evt.
Gaim, det har det hele

Fra : Karsten Strøm

Dato : 26-01-03 13:32

"Allan Weber" <weber@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke lige hvordan man finder en sådan plugin til Kopete, men prøv evt.
> Gaim, det har det hele

Ja tak, men den understøtter ikke msn/yahoo messenger

---

Fra : Allan Weber

Dato : 26-01-03 22:12

Min installation af Gaim har både yahoo messenger og ms messenger

Fra : Karsten Strøm

Dato : 26-01-03 16:51

Allan Weber wrote:

> Min installation af Gaim har både yahoo messenger og ms messenger

jeg har fundet ud af det, men den vil ikke logget på yahoo, hvad skal der
stå, for at den vil det..
Page Host:
Page Port:

Fra : Allan Weber

Dato : 26-01-03 23:30

ved det ikke, bruger ikke yahoo messenger

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 26-01-03 14:27

On 26/01-03 13.32, Karsten Strøm wrote:

> "Allan Weber" <weber@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ja tak, men den understøtter ikke msn/yahoo messenger

Jeg sidder p.t. og bruger gaim til msn... så det håber jeg da godt den
kan :)

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 26-01-03 13:54

Karsten Strøm wrote:

> Hvem kan hjælpe mig, med at få fat i følgende plugin (yahoo
> messenger) til programmet kopete (version 0.5) chatprogram.

Yahoo plugin er først med fra version 0.6

<http://kopete.kde.org/index.php?page=roadmap>

--
Magnus Pedersen

Fra : Karsten Strøm

Dato : 26-01-03 14:12

Magnus Pedersen wrote:

> Yahoo plugin er først med fra version 0.6
>
> <http://kopete.kde.org/index.php?page=roadmap>

jeg siger tak, og hvornår kan jeg så ca. forvente at den kommer

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 27-01-03 13:27

Karsten Strøm wrote:

> jeg siger tak, og hvornår kan jeg så ca. forvente at den kommer

Jeg ved det ikke, jeg tror ovenstående link vil være et godt sted at
følge med i udviklingen

--
Magnus Pedersen