adsl
Fra : thomas nissen

Dato : 14-03-01 14:55

hvad gør jeg???

Jeg skal have en adsl-forbindelse og installere et lille spillenetværk med
4-6 pc.

gør jeg:
1. etablerer en server og forbinder arbejdsstationerne til en switch

2. forbinder switchen direkte til routeren (er det muligt??)

3. noget helt 3.

På forhånd tak!

Fra : Michal

Dato : 14-03-01 15:00

får du adsl fra TDC (Netexpres) eller aden udbyder?
Hvis du får det fra TDC bliver du nødt til at sætte en server op da du skal
bruge ATM kort. Ved hvilken som helst anden udbyder kan du nøjes med at
sætte en HUB til routeren, og så conf. de andre comps normalt, (dvs ip'en
skal self være forskellig på de forskellige comps). Så virker det.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-03-01 15:17

"Michal" <mike_w13@mail.dk> wrote in message
> [...]
> sætte en HUB til routeren, og så conf. de andre comps normalt, (dvs ip'en
> skal self være forskellig på de forskellige comps). Så virker det.

Der er sket ændringer i TDC's produktmarked. Alle NE oprettelser pr.
1/3-2001 hedder NE2 og er inkl. en router.

Så TDC anvender ikke længere ATM netkort, udover på tidl. eksisterende
kunder.

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 14-03-01 15:16

mike_w13@mail.dk (Michal) skrev i <98ntbt$a6q$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>med at sætte en HUB til routeren, og så conf. de andre comps normalt,
>(dvs ip'en skal self være forskellig på de forskellige comps). Så virker

Svar nummer 2. fordi den nye udgave af Netexpress anvender også en router.
Der skal bare sættes en hub eller en switch til routeren, så spiller det/I

Se mere her: http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html bemærk den
røde tekst øverst på siden.

--
Best regards,