MS Windows
briani 27239
Program mangler pludselig.
Fra : KH

Dato : 25-02-03 19:06

Funktionen "Angiv programadgang og -standarder" mangler lige pludselig.
Ikonet har ændret sig og reagerer ikke, når man klikker på det.
Hvad er der sket?
Jeg kører med XP naturligvis og en ganske alm. Pentium 4 på 1,6 Ghz.
Er der nogen, som kan give mig en mulig forklaring på omtalte problem?

Mvh. Klaus.

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 02:26

KH skrev:

> Funktionen "Angiv programadgang og -standarder" mangler lige
> pludselig. Ikonet har ændret sig og reagerer ikke, når man klikker
> på det.

Fungerer det heller ikke inde i Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer?

Madsen.

Fra : KH

Dato : 26-02-03 13:56

> Fungerer det heller ikke inde i Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer?

Skal jeg kunne finde funktionen i Tilføj/fjern programmer?
For der er den ikke...

Klaus.

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 15:02

KH skrev:

> Skal jeg kunne finde funktionen i Tilføj/fjern programmer?

Jeg har den i både Win2000 og XP i hvert tilfælde.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/angiv_programadgang.png>

Madsen.

Fra : KH

Dato : 26-02-03 17:56

> Jeg har den i både Win2000 og XP i hvert tilfælde.
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/angiv_programadgang.png>

Hej Madsen.

Mit skærmbillede ser ikke ud som dit eksempel.
Kan jeg reparere med min XP-disk?

KH.

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 18:17

KH skrev:

> Kan jeg reparere med min XP-disk?

Det tør jeg ikke sige. Jeg ville have svoret på at funktionen kom
med WinXP SP1, men det tyder ikke på at du kører med WinXP SP1 for
så burde din Outlook Express have heddet 6.00.2600.1106. Det gør
den ikke. Den hedder 6.00.2600.0000, men det er måske ikke fra den
computer som du har problemet på at du skriver fra nu?

Madsen.

Fra : KH

Dato : 26-02-03 18:20

> [...]
> den ikke. Den hedder 6.00.2600.0000, men det er måske ikke fra den
> computer som du har problemet på at du skriver fra nu?

Så kan jeg bedre forstå det.
For jeg har haft SP1 installeret, men har geninstalleret XP, så SP1 ikke
længere er der.
Jeg tror da jeg må hente SP1 igen, for den har jeg da haft.
Jeg var ikke klar over, at det var der, den lå.

Jeg prøver lige at lægge SP1 på igen, så melder jeg tilbage igen, når jeg
har set resultatet.

Klaus.

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 18:28

KH skrev:

> Jeg prøver lige at lægge SP1 på igen, så melder jeg tilbage igen,
> når jeg har set resultatet.

Okelydokely. :)

Madsen.

Fra : KH