MS Windows
briani 27239
Uinstall Windows XP, hvad med mine biblote~
Fra : Thomas

Dato : 17-02-03 11:24

hejsa NG

nu er jeg blivet træt af xp den har også køret i langt tid
så jeg vil slette det og ligge det ind igen
jeg har jo install og uinstall mange programmer og tror at det har drillet
xp lidt.
den kører meget usatbilt her på det sidste.

Men kan jeg uinstall/slette XP unden at slette det da ligger i mine andrer
biblo på c drevet hvor xp også ligger.
jeg tænker på at slette xp og ligge det ind igen på c drevet ville alle mine
andrer bibloteker værer det igen når jeg har install xp på ny

hilsen thomas

Fra : Noller

Dato : 17-02-03 13:23

Lyder som noget roderi, lav hellere en backup på et andet drev,
så kan du lave en fuld format og install på c-drevet, og så skulle
tingene køre fint igen, alle dine programmer skal du alligevel installere
igen for at få dem til at fungere ordentligt.