MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows fylder - hvormeget ?
Fra : Christopher Tracy

Dato : 16-02-03 13:50

Hej

Har lige et lille spørgsmål, findes der ikke et sted hvor man kan se hvor
meget de forskellige Windows'er fylder - har kigget på MS's side, men kunne
ikke fidne det ?

Takker

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 16-02-03 18:29

> Har lige et lille spørgsmål, findes der ikke et sted hvor man kan se hvor
> meget de forskellige Windows'er fylder - har kigget på MS's side, men
kunne
> ikke fidne det ?

Well - jeg kan fortælle dig at en minimal win95 fylder 33 mb...
Min XP pro med diverse lort installet fylder i øjeblikket 1.87 GB (!!!!)
Og vores NT4 server som også er strippet til stort set minimium for at være
web og mailserver fylder knpat 300 mb..
Hvis ikke en sådan side findes kan det vre at folk gider skrive havdd e
bruger og hvad det fylder så du kan få en ide om det på den måde

Fra : complex@pc.dk

Dato : 16-02-03 18:56

Til sammenligning en freedos med fat32 og cd driver dansk
fylder 404 KBytes
ja det er rigtigt KBytes
Lars (København nord)
complex@pc.dk