MS Windows
briani 27239
automatisk dannelse af klassifikationsfilt~
Fra : fh

Dato : 04-02-03 11:06

Hej
Har den oplevelse at IE spørger efter adgangskode til klassifikationsfilter
for adgang til Internettet. Den kommer endda med et huskeord. Jeg har ikke
oprettet et sådant.
Kan der være tale om virus?
Forhånd tak.
FH

Fra : Leo.E

Dato : 04-02-03 22:44

"fh" <human@jubiipost.dk> wrote in message news:<3e3f90a9$0$254$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> for adgang til Internettet. Den kommer endda med et huskeord. Jeg har ikke

Nej, det er ikke en virus,men du skal ind og skrive dit adminstrator
kodeord,husk forskellen på små og store ord.

Hilsen: Leo

Fra : fh

Dato : 05-02-03 09:51

Hvorfor dannes denne hurdel helt af sig selv, uden min indflydelse. Jeg har
hverken bedt om at få klassificeret adgang til Internettet, ekker oprettet
kode dertil.
Og har heller ikke oprettet administratorkodeord.
Hilsen FH

Fra : Leo.E

Dato : 05-02-03 15:21

"fh" <human@jubiipost.dk> wrote in message news:<3e40d091$0$225$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> kode dertil.
> Og har heller ikke oprettet administratorkodeord.
Har du slet ingen adm./brugernavne i computeren?, du kan finde ud af
det, ved at logge af,og så se hvem du vil logge på, som. Eller
højreklik på denne computer.
Hilsen: Leo