[VB60] Input fra form til IIS-apps..??
Fra : Arne

Dato : 26-02-03 23:40

Hvordan gøres dette lige. Jeg hat lavet en .exe-fil om til en IIS-apps. med
dll, men nu har lissom et lille problem med at få indtastede input
ind..?!...det skete tidligere via en form osv...ingen probs. der, men nu er
det via ASP at der skal puttes noget ind.

Jeg har prøvet med de alm. Request,Q.../F....., men der indlæses ikke noget
"udefra"......skal man definere sine var`s uden for subben eller hvordan
griber jeg det an...???

(vil lige sige at koden virker fino, hvis man hardcoder værdier ind i
apps`en og fyrer den af igennem browseren via den asp-fil der laves - så
kaldet til WebClass`en funker fint)

--
mvh.
Arne Rasmussen