[vb6] Inet State
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 06-02-03 11:15

Hej

Jeg får nogen underlige fejl på min Call Inet1.Execute(txtUrl.Text,
"GET", , osv. hvor txtUrl er det link det skal hentes
Nogen gange køre det fint men tit får jeg fejlen 35756 Unable to
complete request og jeg har forsøgt at fejlsøge på state af Inet så får
jeg følgende når det lykkes:
1
2
3
4
5
6
7
8
12
7
8
8

og når den fejler så får jeg

5
6
7
8
9
10

og det kommer altid efter en request der lykkes så jeg har på
fornemmelsen at der er noget galt med den der lykkes men hvorfor
slutter den med 7 og 8 når den lige har fået 12 = Responcecomplete
Men den stopper altid ved state = 10

Er der nogen der har et bud på hvad der er galt.

--
Venlig hilsen - Kind regards
Mogens Dyhre Hansen

Fra : John Doe

Dato : 06-02-03 11:48

Dette er ikke et ordentligt svar !! mere en forklaring af de forskellige
states

> [...]
> fornemmelsen at der er noget galt med den der lykkes men hvorfor
> slutter den med 7 og 8 når den lige har fået 12 = Responcecomplete

'---- Internet Transfer Control State Constants ----
Const icNone = 0 'No state to report.
Const icResolvingHost = 1 'The control is looking up the IP address of the
specified host computer.
Const icHostResolved = 2 'The control successfully found the IP address of
the specified host computer.
Const icConnecting = 3 'The control is connecting to the host computer.
Const icConnected = 4 'The control successfully connected to the host
computer.
Const icRequesting = 5 'The control is sending a request to the host
computer.
Const icRequestSent = 6 'The control successfully sent the request.
Const icReceivingResponse = 7 'The control is receiving a response from the
host computer.
Const icResponseReceived = 8 'The control successfully received a response
from the host computer.
Const icDisconnecting = 9 'The control is disconnecting from the host
computer.
Const icDisconnected = 10 'The control successfully disconnected from the
host computer.
Const icError = 11 'An error occurred in communicating with the host
computer.
Const icResponseCompleted = 12 'The request has completed and all data has
been received.

Heraf: selvfølgelig vil den stoppe ved 10 - den er "successfully
disconnected"

Her er en liste over states:

http://www.insightgraphics.com/reference/ITCRetrieval.htm

kig evt på

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/Inet98/html
/vbmthgetchunkx.asp

mhv

Robert

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 07-02-03 09:54

"John Doe" <john@doe.com> wrote in message

> Dette er ikke et ordentligt svar !! mere en forklaring af de
forskellige
> states

De forskellige states kender jeg

> Her er en liste over states:

> [...]

Jeg har været på alt med getchunk men det hjalp mig ikke! Men jeg
har nu fundet ud af jeg haved en progressbar som åbenbart ikke køre
rigtigt for da jeg klippede den ud køre Inet rigtig og jeg får ikke den
request fejl mere

> mhv
>
> Robert

I lige måde