xp
Fra : anders larsen

Dato : 02-03-03 21:41

Hej
Tak for svarene, så langt så godt, jeg købte en router så det var ikke så
slemt, men nu må jeg spørge, kan XP-pro fungere sammen i 2 pc´ere? jeg har
installeret den på hoved pc´eren og har win 98 på den anden, men jeg vil
selvfølgelig også have XP på den anden, men det skal være den samme XP??
Kort og godt er det muligt at køre netværk mellem 2 ens XP´er
hilsen'
Anders

Fra : M.N.

Dato : 01-03-03 21:55

"anders larsen" <aol@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> selvfølgelig også have XP på den anden, men det skal være den samme XP??
> Kort og godt er det muligt at køre netværk mellem 2 ens XP´er

Ikke med det ur du har.

Mogens

Fra : anders larsen

Dato : 02-03-03 22:38

ups
Hvis du hentyder til at jeg ikke svarede i første indlæg skyldes det blot en
trykfejl, som jeg beklager,-
men hvis det er en eller anden underforstået udlægning af et eller andet Ja
så forstår jeg det bare ikke.
prøv igen
mvh'a
anders

Fra : Jesper_KA

Dato : 02-03-03 02:56

> [...]
en
> trykfejl, som jeg beklager,-
> men hvis det er en eller anden underforstået udlægning af et eller andet

Der hentydes til at du er ca et døgn foran resten
af os .. tjek Frk. Klokken på din computer.

... og nu vi er ved det bedes du skrive under det du svarer på
se www.usenet.dk hvor du kan lære en masse om brugen
af de forskellige nyhedsgrupper og de generelle regler.

Hvad dit oprindelige sprøgsmål angår så er svaret ja
2 WinXP installerede maskiner kan sagtens køre i et netværk
sammen .. men medmindre du har en "ulovlig" version af WinXp
så skal denne registreres hos Microsoft for at kunne køre
længere end 30 dage og det får du det nok svært med hvis
det er en og samme reigstrerings kode du har tænkt dig at benytte
på begge maskiner.

Regards