Lang pause ved delte mapper
Fra : Harald

Dato : 21-02-03 18:08

Jeg har 2 PC´er koblet sammen via en switch, når jeg skal ind på en mappe på
den anden maskine går der lang tid inden der sker noget (lang tid=ca. 10
sek).

Begge kører WindowsXP pro og firewall er ikke aktiveret.
IP´er er 192.168.0.41 og 192.168.0.42 og undernetmaske for begge er
255.255.255.0

Det er nok bare en opsætnings fejl, men hvad?

Mvh
HK

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 22-02-03 17:50

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> 255.255.255.0
>
> Det er nok bare en opsætnings fejl, men hvad?

Ja, det kender jeg godt - når jeg bruger Windows Stifinder. Hvis jeg bruger
Total Commander (hed tidligere Windows Commander) kører det langt bedre!
Prøv det! http://www.ghisler.com/
Jakob B.

Fra : Harald

Dato : 24-02-03 23:41

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bruger
> Total Commander (hed tidligere Windows Commander) kører det langt bedre!

Har fundet løsningen, det var nogle gamle passwords der skulle slettes.

/HK